Інформаційно-цифрова компетентність сучасного педагога: вимога часу та запит від здобувачів освіти
Цифрова компетентність педагога є однією із найважливіших складових професійної діяльності. Вона включає в себе ряд навичок та знань, що дозволяють вчителям успішно впроваджувати інноваційні технології в освітній процес.
15 лютого 2024 року педагоги Дубриницького ліцею взяли участь в онлайн-заході «Інформаційно-цифрова компетентність вчителя під час використанні дистанційних технологій навчання». Було опрацьовано Професійний стандарт в частині характеристик інформаційно-цифрової компетентності, акцентовано увагу на здатності використовувати інструменти освітніх технологій, такі як онлайн-ресурси, онлайн-платформа, інтерактивні дошки та системи управління навчанням, а також здатність ефективно інтегрувати цифрові технології в методи навчання та плани уроків (онлайн-уроків). Під час практичної частини вчителька математики та інформатика Кофель Н.В. ознайомила учасників із такими за стосунками як Learning Apps, Quizizz, Linoit, Flipitty. Звернула увагу на удосконаленні навичок роботи з Googlе-інструментами вчитель інформатики Гулай Н.М. Досвідом створення інтерактивного контенту в Genially поділилася учителька англійської мови Пилипин Н.Ю. Вчителька історії Савко О.В., представила напрацювання у сервісі Padlet та зробила короткий огляд цього ресурсу.
Ми переконані, що вдосконалення професійних навичок педагогів – один із важливих аспектів діяльності закладу освіти. Учитель повинен знати та вміти використовувати різноманітні засоби навчання, першочергово – цифрові, бо це додатковий ресурс для мотивації здобувачів освіти.